REKLAMACE

Jak postupovat v případě vrácení zásilky naleznete právě v této sekci.

Reklamace je u nás jednoduchá záležitost

Potřebujete-li z jakéhokoliv důvodu vyměnit, nebo vrátit zboží, v balíčku od nás budete mít připravený reklamační list a lepící štítek České pošty pro odeslání balíčku zpět. Vaše výlohy za dopravu Vám po přijetí zásilky pošleme na Váš účet. Zboží můžete také vrátit osobně na naši pobočce.

Náhled obrázku s reklamačním listem a štítkem České pošty, které obdrží každá objednávka.

reklamační list a baliček

Dole na stránce přikládáme ke stažení vzorový formulář o vrácení i  reklamační list. Pro reklamace je možné využít obojí. Obojí obdržíte i při samotné objednávce a je potřeba s nimi případnou reklamaci podávat.

20dni na vraceniNa vrácení máte u nás 20 dní.

Pokud se rozhodnete k vrácení objednávky, máte na to u nás až 20 dní. Tedy nikoliv jen 14 dní, jako jinde.

Než budete balíček odesílat zpět, kontaktujte nás, abychom o zásilce věděli předem. 

Zboží nemusí být ve stejné krabici ve které Vám bylo dodáno, ale musí mít veškeré cedulky a štítky. V takovém případě máte nárok na výměnu zboží, nebo případné vrácení plné částky zpět.

V případě, že bude sortiment vrácen s prokazatelným poškozením, a nebude ve stejném stavu, v jakém jsme Vám jej odeslali, podle zákona a dle obchodních podmínek můžeme žádat náhradu škody, která bude odečtena od částky za objednávku. V závislosti na škodě se může jednat až o plnou cenu z částky objednávky. E-shop není půjčovna. 

Vrácení zboží není možné pro sortiment zakázkové výroby s vlastním jménem a originální podpisové sběratelské předměty. 

Doručovací adresa pro vrácení zásilek:

Marek Cseytey - Fancentrum.com

Masarykovo nám. 1484

Pardubice 530 02

 

Ke stažení zmíněný formulář a reklamační list.

Vzorový formulář pro ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY      Reklamační-list 2017

 

 Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat, jsme Vám k dispozici.